Yli 79 euron ostoksiin ilmainen toimitus

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 13.3.2023 alkaen.

Verkkokauppa:

ADAMARIA
Joensuuntie 31
31400 Somero

0400 803 885
info@adamaria.fi
www.adamaria.fi
3206889-4

Verkkokauppamme myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin verkkokaupan ja myymälän välillä. Myymälä ja verkkokauppa ovat kaksi erillistä yksikköä.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. 

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Adamariaan. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Adamariaan tai maksuongelmissa Paytrailiin.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun Adamariaan. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat MobilePay ja Siirto on sovelluksessa toimivia palveluita, jolla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtäsi tai korttimaksuna kortiltasi hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP ja Walley. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: https://www.walley.fi/yritykset/merchant-community/walley-osta-nyt-maksa-myohemmin

OP Lasku
OP Laskun luottosopimuksen ehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kuluttajalle (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi

OP Tililuotto

OP Tililuoton luottosopimuksen ehdot (.pdf)

OP Tililuoton tuoteseloste (.pdf)

Lue lisää: op.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. 

Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. 

Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

ADAMARIA
Joensuuntie 31
31400 Somero

0400 803 885
info@adamaria.fi
www.adamaria.fi
3206889-4

puhelin: 0400 803 885
sähköposti: info@adamaria.fi
www.adamaria.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. 

Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. 
Vähintään 79 euron arvoiset toimitukset toimitamme sinulle ilman toimituskuluja.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen, yleisesti 3 – 5 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Vaihto- ja palauttamisehdot

Teillä on oikeus palauttaa tuotteet kuluttajasuojalain vaihto- ja palautusoikeuden mukaisesti 14 päivän kuluessa. Palauttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu. Palautus/vaihto ei koske hygieniasyiden vuoksi alusvaatteita, sukkahousuja, sukkia eikä korvakoruja.

Ennen palautusta tai vaihtoa teidän tulee tehdä meillä siitä palauttamisilmoitus sähköpostitse info@adamaria.fi Ilman ennakkoilmoitusta lähetettyjä palautuksia emme vastaanota. Palauttaessa tuotteet tulee olla alkuperäiskunnossa, käyttämättöminä ja tuotelapuilla varustettuna sekä pakattuina samoin kuin se oli toimittaessa pakattu.

Palauttamisen tai vaihdon määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne palauttamis- ja vaihto-oikeuden käytöstä ennen määräajan päättymistä.

Tuotteiden palautuksesta perimme aina 10 € kulun, jonka perimme rahan palautuksen yhteydessä.

Palauttamisen vaikutukset

Jos palautatte tilaamanne tuotteet palautusehtojen mukaisesti, palautamme teille vastaavasti teiltä saamamme ko tuotteita koskevat suoritukset pois lukien palautuskustannukset. Suoritusten palautus toteutuu, kun palautettavat tuotteet ovat saapuneet liikkeeseemme. Teemme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä ostossa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 7 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tuotteet takaisin ennen kyseisen 7 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa tuotteiden palautumisesta meille alkuperäiskunnossa, käyttämättöminä ja kaikissa tuotteissa on oltava tuotelaput paikoillaan. Mikäli tuotteen sovittaminen on mahdotonta ilman tuotelappujen poistoa, niin silloin tuotetta ei voi sovittaa, esimerkkinä sukat.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä palauttamisilmoitusta, perimme toimituskustannukset 10 €

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla Vaihto- ja palauttamisehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. 

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit